Rolig dag :)

Tjah allihopa! :D
Idag va det ju skola som vanlig, dagen började m svenska kl 9 och vi hade debatt i klassen -.-' Sen hade vi 2 prov dom andra lektionerna i idrott och sedan naturkunskap. Jag tror nog att jag fixade naturen ganska bra men idrotten blev säkert IG :/ "Bättre lycka nästa gång" som man säger.
På kvällen drog man iväg till gården och spelade innebandy och lite kort, fick sitta och plocka smink haha. Sen skulle jag jobba på deras avslutning fick jag reda på idag ;O. Vi ska laga någon blandning av spank och latinsk pirog typ :S Vet inte vad den hette men jag får väl fråga dom som ska jobba, Philip, Michelle och Raul då :). Hoppas ni andra haft en bra dag :) Hejsvejjs.

P.s. Bild på min nya mobil

Kommentarer
Postat av: Sofiée

Såndär har jaäh määd !<3

2009-05-01 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0