STRESS!!

Hellu! :)
Idag va det skola igen då, uppe i restaurangen denna gången. Det va lugnt på morgonen i servicen även om vi bara va 3 stycken där, resten va ju sjuka så.. :O. Sen kom ju alla gäster vid 11.30 och då blev det lite rörigt för oss 3, därefter blev det fullt i matsalen och jag hade en sur gubbe som fick vänta i "35" minuter på maten eftersom det va ett sällskap på 5 st som kom när det va stängning och fullt så jag fick duka upp ett till bort för dom medans dom andra borden jag hade fick vänta på allt -.-' Gubben blev ju bara argare och argare på mig typ även om jag inte kunde göra något eftersom det va kökets fel :/ Sen så gick det bra, 3 elvever på 45 st :)
Idag är jag 17 :D. Grattis ni andra som oxå fyller idag, Anna och Aldin tex :)
Hejsvejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0