Bilder!

Här kommer lite bilder ifrån julbordet tillsammans med släkten i söndags!



Mormor, mammas kille Conny, morfar.




Morbror Johan, Fredrik, kusinen Måns, jag.



Emma i tomteluva, Conny, Johan, Fredrik, Måns, jag, mormor.

Skola idag, sedan träffade Matte och drog till Märsta för att träffa några. Stötte på Victor som jag inte sett på ett tag, han blev lite överraskad att se mig där som inte hör hemma på sådana ställen, haha.
Nu sitter jag hos Matte, som vanligt. Vi ska försöka hitta en kortlek och spela ett bra tag så att han inte somnar, då kommer jag har riktigt tråkigt.. Dags att leta då!
Tack alla för en rolig dag allihopa! Mathias "Tiaz" Antonsson, du vet att jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

det äe jossan i tomteluva -.-

2009-12-11 @ 19:50:35
URL: http://emmahss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0