Cha bloggen!

Sitter just nu hemma hos Matte, han ligger och snarkar som en dåre!
Dagen började ju med att jag bara sov till i eftermiddags. Min social skulle ju kommit till restaurangen idag och sett när jag serverade men jag gick aldrig, vet inte varför. Hade knappt sovit något den natten så jag sov istället. Sedan letade vi lite fester, hittade en i Flemingsberg som vi åkte till. Det va lyckat till en början, sedan kom polisen in och typ alla sprang därifrån. Någon granne hade ringt och klagat eftersom det va en hyrd lokal som låg inne mitt på en gård, så det är inte så konstigt. Sedan bar det av till Centralen, skulle möta några och därefter åkte vi vidare till Thorildsplan, satt där ett bra tag. Letade andra fester men alla låg för långt bort, så vi åkte till Hässelby tillsammans med Johanna och Nora. Mötte Charlie från skolan där som ropade på mig, kände inte igen vem det va först, han såg ut som ett troll efter att han färgat håret, haha (a) Men nu så är jag hos Matte som sagt, är jättehungrig och han ligger och sover, vill inte gå och rota efter något eftersom jag inte bor här. Imorrn blir det nog fest igen, hoppas den blir mer lyckad än den senaste. Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0