Nyttig lunch!

Denna dag va onödig, va i skolan i en kvart och gjorde ett prov i svenska, sedan åkte jag hem. Idag är det även sista innebandyträningen :( Imorrn har jag bara en lektion, onsdag med. Torsdag 2 och fredag 1. Herregud vilken lugn vecka. Skönt!

Min lunch blev jättenyttig idag (Y)



Big Mac & Co + meny, 2 cheese och en Mc Flurry med daim smak!
100 :- för hela paketet, men vad gör man inte om man är hungrig?

Jag kanske bör fundera på att äta lite bättre och börja träna mer. Vill ju se bra ut till sommaren då man går på stranden och alla kollar på en. Nej, nu får det vara skärpning på min kost. Den ska ändras och nu ska vi börja äta bättre och träna mer, låter inte det bra? Inte för att jag tror att det kommer hålla, men det återstår ju att se. Jag hoppas verkligen det. Behöver antingen få bort eller omvandla fettet till muskler (:
Någon som kanske vill följa med mig på gym någon gång? Vill ha lite sällskap, det är inte roligt att gå ensam.. :(


Kommentarer
Postat av: filip gajdeczka

FETTO!!! det gillar jag ;)<3

2009-12-21 @ 19:20:30
Postat av: asd

går INTE att "omvandla" muskler till fett -.-

2010-03-15 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0