Buhu :(

Hello. Idag va jag inne i stan hela dagen typ, åkte in för att möta Sandra men jag försov mig lite hehe, men jag kom in till slut men hon fick vänta någon timme. Vi gick runt i stan lite, visade henne runt lite, hon har ju varit i Sthlm många ggr innan men hon bor annars i (M-)Uppsala. Sedan träffa hon sin tjejkompis kusin som hon skulle äta middag hos, så jag träffade Perham och Victor, vi gick runt lite i stan, sedan gick jag till älsklingen. Åker till Grekland natten till tisdag nu i 2 veckor :) Sa hejdå till älsklingen idag, började gråta som fan då för jag ville inte lämna henne :( Men det är sådant som händer. Nu pratar jag m Olivia i telefon iaf, hon är lite trötter och en liten blygfis HAHA!
Nej, nu ska jag göra annat, men vi hörs. Ha det bra!
Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0