BADA!

Hallojsan! :D Idag är jag glad, vet inte varför men jag bara är det :) Idag vaknade jag runt 12 typ, tyckte det va tidigt så jag satte larmet på 3 istället, sen smsade jag m Nyberg ett tag och vi bestämde oss för att åka och bada. På väg dit krånglade vi m vägen så det tog typ 45 min dit istället för 10 typ haha. Men det va skönt m lite motion, känner att jag bränt mig lite för jag va den ända modiga utan t-shirt haha. (Bilder kommer när jag får in dom på datorn, min mobil är lite knas). Det va hur varmt som helst, jag och Kricke stog och tvekade några minuter när Nyberg va i vattnet men vi kom i sen. Vad kan det ha varit, 25-26+ i vattnet kanske, jättevarmt iaf :) Sen så gick vi och åt pizza, kebab som alltid, måste hitta någon ny någon gång, alltid samma saker när man är ute och äter, förstår inte varför :) Menmen, det är iaf väldigt varmt nu även om man sitter i shorts och har fönstret öppet. Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorrn :D
Herrå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0