Härlig dag! :P

Hello, sitter just nu i datorsalen i skolan och väntar på en kompis för att hämta våra pass till Grekland som vi ska till i 2 veckor i sommar, tyvärr så kan ni inte nå oss då ;) Efter det ska jag väl vara m honom någon timme sen ska jag träffa underbara Sara för vi ska ut och äta middag, det blir förmodligen thaimat eftersom vi båda älskar det :) Onyttigt som sagt men ändå så gott, allt som är så gott är nästan alltid onyttigt -.-' Menmen, det blir bara ut och springa typ varje dag på sommarn m Nyberg då, och simma massor i sommar, speciellt i Grekland :) Sola ska det göras massor, ska bli brunare än alla andra så man kan mobba dom :D Tur att man bli brun så lätt då hihi. Idag har vi typ inte gjort något toligt i skolan, tittade på  Jumanji imorse på svenskan och fick reda på vilket betyg vi ligger på, ska inte säga vad men iaf G och det är ju huvudsaken som sagt. Sen hade vi naturkunskap och skulle lämna in läxan att göra ett näringsväv och ekosystem, usch. Satt uppe till kl halv 2 inatt och gjorde klart den men det blev ett G som bara gick att få, man måste tydligen göra en extra uppgift för att få högra betyg som jag inte orkar göra då (a) Nej nu ska jag kila iväg och hämta passet men vi hörs imorrn kanske :)
Hejsvejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0