Pigg!

Hello! Nu sitter jag hemma vid datorn och är superpigg, som vanligt typ. Idag har jag varit hos Nyberg hela dagen nästan, vi spelade lite tv-spel som alltid :P Fifa-09, måste klå honom i det asså :) Sen så tittade på på England - Sverige, där tyvärr Sverige förlorade, men dom va värda att vinna, att vända från 0 - 3 till 3 - 3 på 23 minuter är inte dåligt alls :) Sen så tittade vi lite på Italien - Tyskland, 0 - 1 blev det där så det ska bli roligt att se finalen sen när den nu kommer, det måste vi kolla upp. Får se vad jag ska göra imorrn då, kanske åka in till stan så om någon vill träffas kanske så är det bara att smsa eller ringa 0739300524, comviq. Svarar inte på dolt nr så ni vet så det är onödigt att ringa det :) Önskar att det kunde bli söndag då man kanske ska träffa sin älskling som jag inte sett sedan i måndags :( Hoppas tiden går fort som den alltid gör. Nej, nu ska jag göra annat, kanske glo film eller något. Hoppas ni andra haft en trevlig dag och ha en fortsatt underbar helg :)
Hejsvejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0