Träning snart ;D

Tjenare allihopa, idag va det ju skola som vanligt efter en helt ok helg, iaf lördagen. Idag så hade vi engelska första lektionen och min lärare bad mig säga: I'm sorry Alex, i didn't fucking listening, haha. Sen hade vi prov i samhällskunkap - Brott och straff, det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Ikväll ska jag på träning som varje måndag, måste röra på mig lite :) Vi har typ inga lektioner denna vecka ;O Imorrn börjar vi 12.40 och slutar 13.50 haha, onsdag börjar vi kl 9 och slutar 11, torsdag och fredag är som vanligt förutom att vi inte har idrott på torsdag så vi har 2 timmar och 40 min lunch, man kan väl åka in till stan då, någon som kanske vill träffas?! :) Men nu ska jag på träning om en stund men hoppas in andra har haft en bra dag och ha en fortsatt trevlig kväll :)
Hejsvejjs.

Bild från idag: Egoist javisst ;)



Kommentarer
Postat av: jossan<3

min älskling brorsa !!<3

2009-06-15 @ 16:58:47
URL: http://fjortiiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0