Varmt

Hejsan hoppsan! Idag mår jag faktiskt riktigt bra utom att jag är lite nere över att jag inte pratar m en viss person längre nästan :( Idag va det ju skola som vanligt, servering igen. Det gick toppen den här gången, inget gick sönder eller något den här gången haha. Sen så skulle vi packa upp lite tallrikar och typ dylikt som kom och då råkade Julia tappa lite i backen men som tur va var det bara 2 st tallrikar. Det är faktiskt varmare ute i matsalen än i köket :S Dom bör nog införa fläktsystem där ute, man blir ju bara arg av all värme. Aja, vi får väl se vad jag ska hitta på framåt kvällen.. Hoppas in vet vad ni ska göra iaf :) Trevlig kväll.
Hejsvejjs.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

aaw, visste inte att du hade blogg :o vet du hur man kan göra sitt eget tema? saknar dej me <3

2009-05-06 @ 23:36:54
URL: http://vanessaforsyth.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha nu vet du ;) Har ingen aning om hur man gör, kan inte heller så mycket om det här, skriver bara för att det är roligt :) Du får komma och hälsa på snart :) <3

2009-05-08 @ 18:03:33
URL: http://daniellembke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0