Fullproppad dag..

Morgonen börjar med att man vaknar 9.45 då larmet ringer. Kliver upp ur sängen, älskade morfar är på besök från landstället över dagen. Mormor stannade tydligen hemma, hon orkade inte åka till stan fram och tillbaka bara.
Skolan! 11.30 började min lektion med avtentning av datorkunskapen, vi skulle kunna vissa delar i Word, Excel och sedan göra en presentation på Power Point, men eftersom jag inte har det hemma och det bör vara inlämnad imorrn senast så får jag väl ladda ner den och göra. Nu skriver jag bara lite fort för jag måste iväg på ett möte kl. 3. Men i alla fall, avtentningen gick bra vad jag vet än så länge, får se vad vi får i slutbetyg där.
Möte med socialen. Hmm.. Vi ska prata om det gamla vanliga och lite mer.
Sköt er så ni inte behöver bli inblandade där ;) Efter mötet ska jag till Ropsten för att möta min älskling som ska hem till mig, tror Yasse gör henne sällskap dit, sedan åker hon hem till sig. Jag och älsklingen ska givetvis titta skräckis hemma hos mig, precis som jag lovat henne sedan innan. Hon avskyr verkligen skräckis, men det bryr inte jag mig om, jag älskar dom, och vill jag se en, ja då gör jag det! :D
Nu är älsklingens utegångsförbud borta. YES! Nu får jag träffa henne när jag vill nästan.

Jag önskar Sandra Svensson och Erik Lindskoug lycka till med deras förhållande. Jag har hört att det går lite upp och ner just nu, men vi tror på er!

                     Jag älskar dig Emelie Bye ♥            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0