God morgon/eftermiddag!

Jahaja, vad ska man börja med i detta inlägg då..? Helgen har varit helt ok, det har varit en lugn helg. Jag har ju bara varit hemma så det är klart.. Idag va det ett år sedan jag förlorade oskulden, haha. Lite komiskt att jag kommer ihåg det, men datum, nr och det där har jag alltid lätt för. Idag blir det hemma dag, tror att Bella (hunden) ska åka hem idag :/ Så nu måste jag vara lite social med den, men jag nås på lur om det är något.
073-9300524 OBS! Ni måste ha Comviq!
Jag har jättetråkigt nu! Vet inte om jag ska vara social med hunden tills Danne kommer in på Skype eller om jag bara ska sitta och vänta. Juste! Kan ju äta frukost ffs! Smart jag är (a) Menmen, jag är då inte blond i alla fall. Men nu ska jag göra något, kanske skriver ikväll. Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG

2009-11-15 @ 17:58:39
Postat av: Becca

vadå bög ? :S

2009-11-15 @ 23:37:39
URL: http://musmatta,bogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0