Pain!

Jag har världens huvudvärk så jag stannade hemma från skolan idag :/ Pratade lite med Simon i Skype nyss men han bara försvann från datorn, samtalet är fortfarande på.. :O Han kommer nog snart igen. Vi får se vad som händer ikväll.

En sak jag inte kan förstå är varför man ska tjafsa om vem som har störst blogg, mest besökare, kommentera massa onödiga saker hit och dit. Titta t ex Dessies blogg, Paows, Amirs, vem som helst av dom kända, dom får bara en massa negativa kommentarer. Har suttit här ett bra tag nu och bara kollat vad folk skrivit, och man tycker det bara är tragiskt att dom ens orkar fortsätta när dom märker att dom inte bryr sig. Ska man kommentera, kommentera med något vettigt. Ni kanske inte vet att i stort sätt allt ni kommenterar går att anmäla som trakasserier.
Vi kan ta ett exempel av en tjej som kommenterat en blogg, bara för att få uppmärksamheten och tro att hon är något för att hon kommenterat massa saker i Dessies blogg. Onödigt.
Hur DUM är man inte som kommenterar sådant?!

Postat av: Emma Stenfors

Smart att lägga in ett nummer, idiot. Men ska testa att ringa ;) För övrig tycker jag inte om dig, såg dig på gymnasiemässan och var nära på att ta fram knivarna inne på toaletten när du stod och sminkade dig och fixade ditt gråa hår :) Hörde att du kanske ska börja i min skola, isåfall kan jag bara säga att du kommer ha många emot dig här, fjortizz:)

2009-11-24 @ 13:39:38
URL:
http://stenfoors.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Emma

hah jag tycker att hennes kommentar var ganska skön ;)

2009-11-24 @ 16:20:42
Postat av: Anonym

jag gör ingenting speciellt.

Högt läsarantal är väll skälet till kommentarerna.

Nä rör mig inte ett piss faktiskt. Såkalrt blir ja glad av de söta kommentarerna jag får. Däremit får jag lite dåliga men de rör mig inte ett piss som sagt.



/AmandaVarDet

2009-11-24 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0