Pust..

Vaknade i morse av att alla försov sig i familjen och syrran kom och väckte alla sedan. Fick bråttom till skolan men jag fick giltlig närvaro av Elin. Därefter hade vi arbetsmiljö & säkerhet och sedan slutade jag. Gick runt i stan lite, letade julklappar att köpa till folk och sedan vad jag själv önskar mig, vet en sak jag kommer få redan nu som jag vill ha. Perfekt! Sedan hade jag lite bråttom till tränigen.. Eller det va i alla fall vad jag trodde, jag gick i en halvtimme till träningen, mötte Alexandra på vägen som ringde mig. Övertalade henne att titta på träningen lite, sedan va hon tvungen att dra till sin kille och eftersom hon gick så tidigt sa hon så skulle hon bjuda på asiatisk buffè på torsdag! :D Sedan fick jag springa hela tiden på träningen.. Men det kändes skönt, då kunde man ta ut alla aggressioner där istället. Nu sitter jag här hemma igen, lyssnar på Yves larock - Zookey, jätteskön låt och passar bra på fester. Nu ska jag göra annat, pöss!


Kommentarer
Postat av: em

haha du är cp ;)

2009-11-30 @ 19:48:58
URL: http://fallz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0