Så ofta händer det..

Igår blev en liten vild kväll hemma hos mig tillsammans med Nyberg och Kricke, vi spelade kort och umgicks. Efter ett tag så ringder lilla Sarah som är lite sådär "småfull" och ligger på golvet, fick även prata med några andra filurer. Senare fick jag 5 st hotsamtal från en och samma person. Personen hotar och kränker mig och andra i samtalen. Alla är dock inspelade, plus att jag vet vem det är, så den anonyma gjorde bort sig rejält! Mitt internet dog runt 4 igår eftermiddag och va nere tills nu, då smarta Daniel bytte lite sladdar i routern och nu fungerar det! :D Ska över till Nyberg sedan och titta Barcelona - Real Madrid kl 17 och Arsenal - Chelsea kl 19, det ska bli roligt. Vi tippade lite och satsade pengar så vi får väl se om jag gör honom pank. Vi hoppas ju det i alla fall. Men nu ringer det på dörren, lilla Emma kommer, men jag skriver senare om jag har en dator med internet, haha. Pöss på nosen!


Kommentarer
Postat av: sarah

TA BOOOOOOOOOOORT :O

2009-12-07 @ 16:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0