Shame!

Ojoj vad du har gjort bort dig. Efter ett tag kommer du inse vad jag menar, det är inte så svårt att förstå. Du ser på saker och ting från ett helt annat perspektiv.



Aja, dagen började med att jag va svintrött när jag vaknade. Orkade seriöst inte gå upp men jag va ju tvungen eftersom det va skola. Kommer till skolan, får reda på att vi ska ha ett läxförhör som typ ingen visste om.. :( Det gick inte bra. Sedan fick jag ett samtal från en tidigare vuxen människa som hotat mig angående vissa saker, inga namn eftersom personen är som han/hon är. Metoden med "Hej jag heter Anonym, ja eller nej, jag tänker inte diskutera med dig om detta", är nog för att den människan inte kan samtala om saker, det är dens svaga sida tror jag nog. När du som vet vad jag menar läser detta, eller ditt barn, så får du säga precis vad du vill. Detta är MIN blogg, och det är JAG som bestämmer vad den ska innehålla. Passar det inte dig/er, eller någon annan, så behöver ni inte läsa denna blogg. Jag skriver om precis vad jag tycker och tänker. Jag ska inte få en massa hotsamtal från en människa om att jag inte får skriva saker på min blogg, Facebook, msn eller vad det nu än gäller. Du har inte den minsta talan i det ämnet, så lägg bara ner. Men i alla fall, sedan hade vi studiebesök som jag då inte heller kommer ihåg. Det gick bra, det va roligt också, fick "lära" mig lite nytt och mer om el.
Va i stan sedan, träffade lite folk. Orkar inte säga alla namn, men det va roligt med vissa. Men nu måste jag göra annat, pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0