Tidsfördriv..

Såhär tråkigt har jag inte haft det på riktigt länge.. Jag har inget att göra. Pratar i telefon och lyssnar på musik. Sitter och tänker på alla fel man gjort i livet, varför man bör leva och varför man inte bör leva. Det finns många svar på dom frågorna.. Dör du, blir det lättare för dig, men det blir mycket tyngre börda för alla andra. Det är något dom måste leva med hela livet. Sitter och lyssnar på en bra låt nu, kanske ett tips för er som har lika tråkigt som mig :) "Brown Boy - Superman" Den är lugn och bra att koppla av till, hoppas ni njuter av den.



Bilden tagen med cam, så det är ingen bra kvalitè på den så jag gjorde den liten.
Hade ett tråkigt samtal i telefonen med Emelie nyss, hon va ganska sur. Jag vet anledningen men hon ville inte säga den. Jag tycker att det är tråkigt, men det är inte mycket jag kan göra åt just nu.
Men i alla fall. Sitter och lyssnar på denna låt om och om igen.. Emilia är en trevlig prick, sitter och chattar med henne just nu, vi sitter och pratar om hur ett perfekt liv skulle vara. Kunna gå i skolan och må bra, känna sig trygg. Må bra med familj, vänner och pojkvännen/flickvännen. Tänk om allt vore helt perfekt... Eller vad säger du Emilia, och alla ni andra? :)

Kommentarer
Postat av: Joachim

Go blogg grabben:)

2009-11-08 @ 12:57:18
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: s

tacktack. är det du som blev vän med mig på facebook? som känner amandus?? :p

2009-11-08 @ 14:52:33
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0