Tystnadsplikt!

Alla frågar mig om hur polisförhöret gick, jag får inte berätta det. Allt jag kan säga är att det inte är klart än, det är lite kvar som ska göras. Det är inte heller säkert att anmälningen kommer att gå igenom, det återstår att se.

Igår så va det en ganska stressig dag, fick orka mig upp till restaurangen, det va lite tjafs där mitt i servicen som det brukar vara mer eller mindre. Senare blev det att vara i stan med Ludde tills hans tåg upp till Dalarna skulle gå. Mötte upp David, Emil och Perham. På kvällen blev det gården, Emil och Perham följde med, det va trevligt värre :)

Kommentarer
Postat av: jajajalillagubben

Shit mannen...jag skiter i att du kanske inte använder den här bloggen längre.

Det finns inget i lagen som säger att du inte får kommentera ditt vittnesmål.

Du får prata om det med mormor bin laden om du känner för det!

När du väl lämnat ett vittnesmål så är din del av det klart.

Det finns yttrandefrihet i sverige men man behöver inte alltid nyttja den.

Så...du bevisar bara vilken nolla du faktiskt är när du öppnar din mun.

Mitt tips...håll den stängd tills du vuxit till dig lite för allt du säger får bara folk att irritera sig på dig!

Jag tycker fan synd om dina föräldrar!

2010-03-16 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0