Waow!

Jag kom iväg till skolan idag! Har lyckats varit sjuk och borta varje fredag, det är ju bra.. Eller inte. Men idag så gick jag, och jag hade servering som jag tyckte gick super bra för att vara dumma mig! Sedan blev det stan en stund, det hände inte mycket alls där. Träffa en kompis, vi pratade lite. Sedan skulle jag hem och äta.. Ikväll va det sista fredagsöppet på våran ungdomsgård.. Det blev dans, musik, artister och det vanliga, men det blev en härlig och rolig kväll :)

"Hej. Daniel har kallats till förhör såsom misstänkt för olaga hot, tom 21/10 -09, genom att ha skickat sms samt via msn hotat Öline och Linn. Hoppas tiden passar trots kort varsel. Socialtjänsten kommer ev. att närvara vid förhöret. MvH Pia Niklasson / Undomsroteln, Citypolisen."

Haha, det ska bli ett roligt möte. Även om nu Öline och Linn läser detta, så vet ni själva att ni åker dit. Ha så kul! :D

Kommentarer
Postat av: Kalle

DU ÄR FUCKIN TÖNT, OLAGA HOT VIA SMS!?!!?! SUG FUKIN AV MIG, DU ÄR PUSSY OF THE YEAR.

HOTAR BRUDAR VIA SMS? HAHAH HOPPAS ALLA DINA SÅ KALLADE "KOMPISAR" LÄSER DETTA HAHAH

2009-11-22 @ 02:34:57
Postat av: Daniel

Du lilla gubben, jag bryr mig inte om vad du tycker och vad du har för talan, det är ändå ingen som bryr sig om det. Lev ditt lilla liv och låt mig vara ifred så slipper du bli anmäld också.

2009-11-22 @ 13:51:57
URL: http://daniellembke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0