Argh!

Ända sedan i helgen har jag försökt hitta mina skor som blev stulna på festen. Jag har kollat med alla möjliga personer, men alla säger olika. Jag vet vem det är nu, men jag kan inte namnet på honom, tyvärr. Måste försöka få tag på honom bara innan söndagen.

Längtar till helgen.. Ska inte göra något spciellt på fredagen, förutom att träffa min älsklarinna :)
Lördagen blir stressigt. Ska ta 07.17 tåget hemifrån och åka till Kungsängen för att spela innebandy cup. Därefter måste jag få tag på en person som ska sova hos mig lördag till söndag då. Får prata mer med henne ikväll. Hon är bara så underbar så man kan inte beskriva med ord, thihi.
Just nu sitter jag i datorsalen i skolan som vanligt, vi började 9 som vanligt, har engelska.  Rester av klassen börjar 10 eftersom dom va här förra veckan. Det va jag, Marina L, Marina Z, Becca och Nathalie som började tidigt idag. V har fått i uppgift att leta fakta om dödsstraff som vi senare ska ha en diskution om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0