Bråttom!

Idag va det dags för servering. Innan det gick vi igenom lite viner och etiketter på vinflaskor. Sedan dags för dukning och det blev stressigt i slutet men allting gick som en klocka. Sedan blev till att stanna i stan och hälsa på alla, och nu är jag hemma igen. Måste duscha, fixa till mig och så. Ska in till stan därefter igen -.-' Men nu ska vi inte sucka över det, för jag ska nämligen träffa Öline! Då blir man ju bara hur glad som helst. Tror att det är den enda riktigt seriösa tjejen jag pratat med på väldigt länge. Hon förstår sig på allting. Hon är seriös och hur söt och snäll som helst. Men i alla fall, vi ska inte vara i stan, utan vi ska hem till mig, sedan får vi se vad som händer. Lite myskväll, titta på film och umgås och ha det roligt bara. Imorrn är det ju innebandycup i Kungsängen, det är långt tid för att åka kl 07.17 tåget :( Det gillar vi inte. Men jag har ju sällskap med min "storebror" Nyberg dit, så det blir roligt. Träffar inte han nu för tiden lika ofta, måste börja göra det mer. Man glider isär annars och det vill jag inte. Han är en underbar människa. Tycker att ni ska lära känna honom. Han kan prata om precis vad som helst utan att skämmas, tror jag om jag känner honom rätt? (a) Sedan sitter mi´n jobbiga syrra och spelar piano och sjunger bakom mig. Jobbigt ju. Men nu blir det duschen! Ha det bra så hörs vi, pöss.



Tror ni att jag skulle få göra såhär för min syrra?
Hoppas hon svarar ja på det, fyfan vad man hade blivit glad då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0