Dags för lite uppdatering.

Nu tycker jag att det är dags för lite uppdatering på bloggen. Många klagar på att jag har lite bilder, så det kommer läggas upp mer och mer bilder med tiden. Nu är det ju höst så nu gäller det att ta/hitta bra bilder som passar till hösten. Hoppas det blir bättre nu. Måste fixa lite saker med bloggen också.
Idag så har jag varit i skolan. På idrotten sista lektionen så skulle vi minsann dansa bugg, vilket jag tyckte va jättetråkigt. Som uppvärmning skulle vi köra någon kull lek och jag hade ju så klart shorts och vi skulle springa runt på knäna, så jag fick ju lite brännsår. Efter skolan så blev det stan som vanligt, träffade många kompisar där, vi gick runt lite och umgicks som alltid. Därefter blev det hemfärd runt 20.15 tiden. Mötte upp Tessan en gammal klasskompis som varit och köpt godis åt mig på ica, hon är ju alltid så underbar :) Direkt när jag kommer hem så börjar ju då mamma gnälla, vilket man tröttar på ibland och bara vill dö.
Men jag är nöjd med dagen.





Jag passar aldrig i keps eller mössa, men jag ville ha på mig det i alla fall för att se hur det blev :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken jävla fjortis du är asså och du e typ 17 fet syndxD

2009-10-08 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0