Film tittande!

Nu har vi tittat på film, det blev Simpson Halloween eftersom vi håller på med "horror" (skräck) på engelskan. Ni som gillar Simpsons och inte sett Halloween avsnittet kanske bör se dom?! Den va helt ok att se på, inte min typ av film direkt men den blev godkänd. Även tecknade filmer kan vara bra ibland. Funderade nu på att ladda ner lite ikväll, någon som kan komma med förslag på vad för slags filmer som är bra? Har sett dom flesta, men det är ju alltid roligt att se dom igen.
Men i alla fall, efter skolan som slutar kl. 11, eftersom vi på idrotten har egen lektion som jag får ha ikväll, så ska Matte och Adam komma till min skola för Matte måste ha tillbaka pengarna jag är skyldig honom som han måste redovisa senare. Dagens låt måste väl bli Eiffel 65 - Blue, den är ju bara SÅ bra, en riktigt gammal klassiker och man kan lyssna på den när som helst och var som helst.

Bild från filmen: 
                        
På en 5 skala kan den få en 2:a.
Nu måste jag återgå till min lektion, skriver senare ikväll om jag är vid datorn. Puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0