Förstår inte hur..

Fredagen va toppen, fick vara med Öline. Lördagen va det ju innebandycup som vi vann båda matcherna på innan som jag skrev. På eftermiddag/kvällen blev det bara massa problem. Öline nonchalerade mig pga en massa falska jävla rykten som folk säger om mig, hon sa tidigare att hon trodde på mig, men dagen efter så trodde hon på sin bästa vän som bara ljuger och säger att folk håller på med henne när det är tvärtom. Du som vet vem jag menar, du kanske inte bör öppna din käft så mycket. Tänk på det du säger. Söndagen blev helt knas också.
Åkte till stan då alla tänkte hoppa på mig. Stog bara och skrattade när dom började slå mig och skalla mig, tyckte det va lite roligt. Haha, men i alla fall, nu sitter jag i datorsalen och pratar med alla möjliga. Har tråkigt, väntar på att datorkunskapen ska börja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig du är

2009-10-12 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0