Fortfarande sjuk.

Det är inte roligt att vara sjuk, speciellt inte om man ska göra massa saker i helgen. Hoppas jag blir frisk idag. Skulle haft restaurang idag vilket jag ville ha men det blev inte av tyvärr. Måste in till stan och möta Sandra sedan eftersom Erik kommer från Malmö idag och ska vara hemma hos Sandra i Uppsala hela helgen. Hoppas dom kommer få en trevlig helg och ett stort lycka till till dom, eller hur? :)
Ska förmodligen träffa Edwards och alla inne i stan sedan, och jag kommer bli påhoppad av My igen som alltid, haha. Matte har börjat dissa mig ;O Usch, det gillar vi inte alls. Men nu måste jag käka frulle och sedan blir det datorn igen, men ni måste kolla in min blogg lite oftare tycker jag. Har ju bara 20-40 besökare som max, ajabajja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA alltid ealltid så jag kommer slänga mj p dej ;) <33

2009-10-02 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0