Gud va ni är omogna!

Guuud va ni är omogna! Ni tror att jag bryr mig om era kommentarer om att jag är fjortis? Att jag playar alla? Att jag är en våldtäktsman? Haha snälla, börja sök hjälp. Ni skämmer bara ut er själva. Jag tål mer än vad ni tål, vad det än gäller. Fortsätter ni efter detta inlägg, är ni bara tragiska ungar som inte har något liv. Som inte vågar visa sig, som döper sig till "Anonym". Att ni ens orkar fortsätta, det är synd tycker jag. Nolifer!

Idag blir det hemma, orkar inte åka till stan. Får se vem som är hemma så man kan hitta på något att göra.
Jag kan passa på att göra lite reklam för ett av mina underbara ex, som faktiskt jag fortfarande har kontakt med, det är ju helt otroligt. Vi får väl se vem som får flest besökare, hon eller jag?!

Becca med C - Don't play with bitches, who know how to play it better.
http://BmedC.blogg.se/  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jävla tönt snälla väx upp

2009-10-18 @ 16:09:34
Postat av: Becca med C

Naawh, sött av dig danne! :)

2009-10-18 @ 19:54:03
URL: http://bmedc.blogg.se/
Postat av: You wanna

Everybody luves becca med c

2009-10-19 @ 08:17:43
Postat av: Johanna.

''Ni skämmer bara ut er själva.''

HAHAHHA, ursäkta. Men det är nog mer du som skämmer ut dig själv. Har en skitdålig och tråkig blogg, som typ ingen vill läsa och du skriver endast vad du gör om dagarna och det är faktiskt inget man vill läsa. Om du ska ha en blogg, skaffa en lite snyggara header och skriv lite mer intressanta saker än vad du gör om dagarna, eller vem du pratar om eller om dina tjejer och osv.

VÄX UPP SJÄLV. Säger jag ba. Du som är pinsam som byter brud 24/7, du som är äcklig som knullar med alla brudar du tar hem. Haha, stackars dig.

2009-10-20 @ 12:09:59
Postat av: Picka

Johanna, bra sagt!

2009-10-20 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0