Helvete.

I lördags va det fest i Västra skogen hos Mattes tjejkompis. Det va roligt i början, sedan blev allt knas när vissa personer skulle dit som inte va bjudna. Det blev bråk självklart. 7 st mot mig och en jättepackad Matte, men självklart så gav ju dom upp efter att jag käftade tillbaka med dom och använde lite våld då. Annars så har helgen varit bra. Igår va den lugn och skön. Träffade kompisar i stan. Träffade även Öline som blev förvånad när hon skulle hem för hon frågade innan va jag hette på facebook, då sa jag att jag hade henne och hon blev förvånad och bah: Är det du som är? Jag bah: Ahdå det är det ;) Då blev hon glad med ett leende på läpparna och gick därifrån hem med Shrek som följde henne till tunnelbanan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du drömmer då daniel lilla

2009-10-06 @ 13:06:19
Postat av: kalle

hahahah du är så keff, 7 mot dig? driver du lr ? en fukin bebis skulle sparka sönder dig på 2 sec din idiot, sluta lek

2009-10-10 @ 01:02:27
Postat av: Anonym

överdriv inte, va det 5 åringar du slogs imot eller.

2009-10-14 @ 17:38:48
Postat av: Anonym

Ljug inte jag va där du låg ju ner på marken när jag kolla, helt röd och gråtfärdigt i anskiktet

2009-10-15 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0