Jag vill ha lov..

Jag vill ha lov.. Bara 4 skoldagar kvar. Imorrn har vi bara skolfoto, usch. Jag vet inte vilken frisyr jag ska ha, jag vet inte vilka kläder jag ska ha, jag vet ingenting! Aja skitsamma, vi får leta som en dåre ikväll och se vad vi hittar för matchande kläder, skolfotot kommer i alla fall hamna på bloggen sedan, hm..
Hade nyss föreläsning om Excel med Marina i min klass, dom andra som inte ska tenta av slutade och vi är 5 som tentar av, 3 va "borta". Så dagen är just nu slut, väntar på att tiden går så att jag kan träffa mitt kära ex Rebecca som jag åkte och träffade halv 10 igår ;O Hon envisades om att jag skulle hem till henne men det är långt dit tycker jag, så vi möttes halvvägs. Men det slutade med att vi hade gått hem till henne -.-' Det va kallt på väg hem, 25 minuter kvar till bussen skulle gå och jag gick mot tåget istället, fick ta bussen 2 stationer istället för att gå. Becca tjatar om cigg, och som alla vet så röker inte jag och därför får jag inget av någon. Nu måste jag kila vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0