Käppalagården!

Nu sitter jag på våran ungdomsgård, Käppalagården, även kallad Nova. Nyberg sitter bredvid mig och har roligt vid datorn tillsammans med Kricke, vet inte vad dom gör men, någonting om fiskar och chattar lite.
Själv sitter jag och har tråkigt. Men den glada nyheten är att jag va med Öline idag, hon är såååå underbar så det finns inte. Jag kan säga att jag är kär utan tvekan. Alla kommer nu säga att jag blir kär i alla hela tiden och blabla, men vet ni vad? Det bryr jag mig inte om. Jag kan inte kontrollera mina känslor. Gillar jag någon är det upp till mig, och inte till er ;) Fundera på att gå och köra lite innebandy för att öva till imorrn. Dom stänger kl 12 tyvärr. Menmen, sedan blir det väl datorn hemma mer och ladda upp lite bilder på bloggen som jag tog idag på tåget på väg in till stan när jag skulle möta Öline. I really like her. I do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0