Lite ego pic som många "saknar"!



Lite mörk och suddig bild, men vafan, man ser lite i alla fall.



Ser lite småtrött ut, höll på att somna på vägen hem förut. Denna bilden är tagen när jag skulle in till stan igen och möta upp Öline vid Hötorget.
När jag är med henne så ringer Becca och då måste jag ju svara så klart. Såhär gick samtalet till:
Becca: Hej Daniel.
Jag: Hej Becca.
Becca: Vad gör du?
Jag: Du stör lite, är lite upptagen.
Becca: Med vadå?
Jag: Jag är med en tjejkompis.
Becca: Aha ok, knullar ni?
Jag: Nej det gör vi inte.
Becca: Ok, pussas ni?
Jag: Nej det gör vi inte heller.
Becca: Ok. Daniel du måste prata med mig, jag har tråkigt.
Jag: Ring Johan och kolla vad han gör?
Becca: Ja! Vad gör Johan?
Jag: Hur fan ska jag kunna veta det?
Becca: Ok, ska ringa honom. Hejdå.
Jag: Haha, det låter bra. Hejdå.

Alltid när jag är med en tjej så tror folk saker, jämt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förvånar mig inte att folk faktiskt tror det, så mycket som du har hållt på med brudar.

2009-10-10 @ 08:42:16
Postat av: Anonym

hahaha, förvånar inte min heller lille Daniel;)

2009-10-10 @ 18:17:34
Postat av: Mår illa

think im gonna throw up

2009-10-13 @ 12:32:11
Postat av: tessan

ahahahah klockren brud x) hon e blond va?

2009-10-15 @ 10:38:08
Postat av: Öline

varför ljuger du, vi träffades inte alls då. kuksugare

2009-10-15 @ 17:39:49
Postat av: Anonym

klart. Du är ju en fjortispojke. Tar första bästa

2009-10-18 @ 14:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0