Maaaaaaaaaaaaaaaaaat!

Nu sitter jag hemma och väntar på att jag ska beställa kinamat! Det är ju bara så gott. Idag blev det skola som vanligt, datorkunskap och matte B. Imorrn så ska vi på vin och spritmuseet med skolan och pröva lite olika smaker på det. Hade ett möte kl 3 idag på Lidingö så jag fick skynda mig lite efter skolan, kom lite sent med det va ingen fara. Pratade om hur det va hemma, skola, tjejer och fritid typ. Nu så ska jag snart äta mat! :D Sedan blir det Käppalagården. Får se vilka som ska dit men.. Fick ett par nya Adidas skor idag, bild kommer kanske upp senare ikväll om jag orkar.



(Bild från google).

Kommentarer
Postat av: marcus negersson

wow du är verkligen jätte sorglig! typ 17 år och fjortis asså mannen...

2009-10-13 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0