Seg dag igår.



Vilken årstid gillar ni mest?

1. Vår



2. Sommar



3. Höst





4. Vinter



Gårdagen va väl inte så "lyckad" direkt. Åkte in till stan runt 5 tiden för att träffa lite kompisar som letade fest, vi visste några men inte ville åka så långt bort, vi hittade till slut en i Solna, men den fick bara vissa komma in på så jag, Ola, Sara, Thilda och Johnny sket i den och gick till tunnelbanan mitt i regnet istället. Vi stanna upp i Centralen, då klockan va runt 11 på kvällen, träffade några som va där, sedan åkte vi hem. Idag är jag ensam hemma, kanske får besök av någon, vem vet vem som tittar förbi? Folk är alltid välkomna. Imorrn, söndag, på kvällen kommer familjen hem igen efter att ha varit i Södertälje hos mammas pojkvän. På dagen vet jag inte vad som händer, det återstår att se. Om någon är sugen på att göra något så finns jag på 073-9300524.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0