Sjuk :(

Idag är jag sjuk.. Så det blir/blev hemma från skolan. Vaknade för inte så länge sedan.. Vet inte vad som händer idag eller i helgen, blir nog hemma för det mesta. Idag så hoppas jag att jag kan träffa Matte och Edwards, kanske en annan person med. Dom prata om fest, men jag vet inte om jag orkar gå på någon fest i helgen. Aja, jag hoppas detta blir den första lyckade helgen.
Alla ni som kommenterar med onödiga saker, lägg bara ner. Jag kan i alla fall se vem det är som skriver, jag är inte så pass okunnig om datorer, det finns något som heter IP-adresser.
Alla ni som ska bråka och hålla på, lägg ner med det också för ert eget bästa. Ni vinner inget på det. Om ni tycker att jag är stor i munnen som säger saker, att jag våldtar tjejer och vad ni nu pratar om, så sluta kommentera onödiga saker. Jag har aldrig, och jag kommer aldrig att våldta någon så jag vet inte vad ni tjafsar om?! Se till att skärp er och visa lite mognad. På en blogg, som handlar om andra människor, ska man inte kränka dom. Det är bättre att stötta dom om det går nerför, men det är inte alla som tänker på det. En blogg är till för att skriva om sig själv/andra, men skriver man om andra ska man inte kränka den personen.
Ni som kommenterar som "Anonym" kan lägga ner, jag kommer i alla fall bara ta bort dom kommentarena hädan efter.

Kommentarer
Postat av: Becca med C

Tänkte bara meddela till en del av mina unika besökare. Att bloggen fortsätter. Nu finns det absolut inget stopp. Så det är bara att fortsätta följa den & njuta av varenda inlägg ;) Kisses

2009-10-16 @ 14:08:47
URL: http://bmedc.blogg.se/
Postat av: vakna med the voice största fan

bra där kollar din blogg då och då. Jag har ordnat video grejen vi ses på måndag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0