Sveriges storstad, Stockholm!

I Stockholm finns det ju massor av saker att göra, allt från Skansen, Gröna Lund, till att sitta på en gräsplätt och bara njuta av naturen. Många säger att dom gjort i stort sätt nästan allting i Stockholm, men i själva verket har dom inte gjort speciellt mycket. Det finns massor av saker att göra, vi kan ju nämna några:
1. Tekniska museet
2. Junibacken
3. Skansen
4. Kungliga slottet
5. Vin & Sprithistoriska museet
6. Dansmuseet
7. Gröna Lung
8. Millesgården
9. Haga Parken
10. Eriksdalsbadet, plus en massa mer. Njut av det som finns, jag vet själv att jag inte gjort allt som finns.



Du & jag mot världen! ♥ 25/10 -09 ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj, byter absolut inte tjejer hela tiden ;)

Fortfarande; Du kallar mig player när jag har hållt mig till en person sen vi har gjort slut, du har hållt på med fyra och säg fan inte att du inte är player bara för att den ena bruden playade dig, bara för det så betyder det fortfarande att du är player, eftersom du höll på med henne även fast hon ba playade dig ;)

2009-10-31 @ 16:02:31
Postat av: Anonym

vem är den olyckliga tösen på bilden?

2009-10-31 @ 17:47:14
Postat av: Anonym

all you people sucks.... especially youuuuuu!!!!!!

2009-10-31 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0