Vin och spritmuseet, sedan snöar det! :)

Idag blir det vin och spritmuseet med klassen! Hoppas det finns många goda viner, jag som egentligen hatar vin för det smakar så beskt och det är bara inte gott.

Denna bild är tagen från google bara, men jag tror nog att det finns dessa på museet också! :)

Sedan säger ju alla att det snöar idag.. Jag vill ju ha snö på marken, men inte när det snöar, då ska man sitta inne vid brasan och ha det varmt och mysigt. Någon som håller med mig? När det är snö ute, på med kläder, ut och ha roligt! Det är inte långt kvar till Julafton, vill någon vara med och räkna ner med mig? 71 dagar kvar till Julafton. Jag vill åka skidor nu :( Det va länge sedan. Tror det va förra året sist och om man älskar att åka så kan man aldrig tröttna på det.



Hittade en cool bild på google. Hemlis vad jag söker på när jag söker efter dom här bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0