Avtentan av datorkunskapen..

Hade avtentning av datorkunskapen idag, det gick bättre än vad jag trodde. Svarade på alla frågor utom en. Efter skolan så åkte jag till stan och träffade Jonna, hon är mitt lilla kinderägg. Alltid lika dum men ändå så underbar. Vi pratade mest om allt möjligt. Sedan kom Otto till stan och vi pratade som alltid.
Nu sitter jag vid mammas tråkiga dator och lyssnar på musik (Major Lazer - Pon De Floor) och skriver lite. Väntar på att maten ska bli klar. Ska nog till Käppalagården efter, får se vad som händer där ikväll. Kanske några man känner som är där, eller det är det ju alltid. Men nu ropar mamma att maten är klar, kanske skriver mer sedan om det finns något nytt att skriva om. Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0