Finns äkta kärlek, eller den så kallade, kärleken vid första ögonkastet?



När jag håller om dig, känner jag dina hjärtslag.
Det får mig att må bra.
Det får mig att känna mig trygg.
Du gör mig glad.
Men mest av allt, du får mig att känna mig lycklig, en av dom lyckligaste från min sida.

Första gången jag såg dig, vågade jag nästan inte prata. Men det va du som började, vilket jag nu är otroligt glad över. Jag har alltid varit en blyg person, men nu kan jag prata om precis vad som helst med dig utan att skämmas. Du lyssnar, och du bryr dig. Du ger tips och råd. Du är engagerad i allt du är håller på med. Du är en flitig tjej, som jag vet att det kommer gå toppen för om några år. Du behöver inte så mycket hjälp med saker och ting tror jag, du klarar det mesta på egen hand oftast. Du berättar hur du ser på kärleken. När du berättade det visste jag inte vad jag skulle säga. Du är så mycket mer mognare än alla andra jag träffat. Du kan uttrycka dig på det där lilla extra sättet, det är det jag gillar med dig. Säger, tycker eller tänker du något så förklarar du varför du gör det, du rycker inte bara på axlarna och säger att du inte vet.. Ett ord. Toppentjejen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars brud..

2009-09-23 @ 12:48:28
Postat av: Johanna

Fint :)

2009-09-30 @ 10:32:35
URL: http://spesiell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0