Ge upp?

Helgen har varit helt ok, förutom i lördags. Igår träffade jag den finaste tjejen jag någonsin träffat tror jag. Man vet inte riktigt vad man ska göra när man är med henne för man är rädd att göra fel. Hon är hur gullig som helst, sprider glädje runt sig, gör många glada, speciellt mig. Det pirrar i hela kroppen så fort hon skriver. Ni kanske undrar vem det är? Då får ni ta reda på det ;)


Anonym person 1: 

Okej.
Nu, har jag mer än bara damp.
Och fråga inte varför vad jag gör upp nu, ska träffa rebecca och vi ska göra lite grejer som vi har planerat.
Men ah, iallafall, så vill jag bara slå i något. Frivillig?

Jag skiter i vad du, ni eller vem fan som helst säger om mig nu.
Jag kommer väl troligen låta som en liten player fitta, men det är jag fan inte. Nu gjorde jag endast detta för att han, Daniel behandlade mig som skit från första dagen vi blev tillsammans.
Jag utnyttjade honom, ja! Jag har och kommer aldrig bli kär i det äcklet som endast tänker på sin lilla mini kuk som är ca 5 cm. Och ja, jag är seriös.
Det enda han tänker på är; Knulla, knulla, knulla.
Och anledningen till varför han behandlade mig som skit, var för att han bad mig sluta vara mig själv, och då menade jag; Rökning, drickandet, sminket, klädstilen, min attityd. Allt sånt där jag hållde på med, var liksom jag. Han kallade mig uppmärksamhetshora endast för att jag klär mig i färgglada färgar, för att att jag skrev ut min msn på EN sida, Playahead, för att jag sminkade mig så mycket och osv. Det var exakt det han sa till mig, därför jag var en liten uppmärksamhetshora.
Han försökte på ett eller annat sätt bestämma över mig med att säga saker som jag inte fick göra och eftersom jag sa att, jag älskade honom, att jag inte ville förlora honom, så var jag tvungen att göra så som han sa, så han skulle liksom, tro på det. Så, jag slutade med sminket, rökningen när han inte var med. Men, när han inte var med, fyfan. Då var jag en riktig liten bitch, rökte som fan, köpte egna cigg och drack, sminkade mig mycket gjorde jag också. Och jag sa att jag aldrig hade gjort det.
Han bad mig sluta med allt det där, att vara mig själv helt enkelt.
Och allting blir bara värre när han sitter och säger att min bästa vän, Rebecca, som alla redan vet är en player för en sak som inte alla behöver veta, och när Daniel, själv är en player som endast är ute efter att knulla allting som rör sig, strular runt med lite vem som helst och osv. Medans rebecca, gör mest saker på fyllan och nej, alkohol är ingen ursäkt och kommer aldrig att bli, jag vet.
Men anyway, han säger att rebecca ser ut som en slampa, att det hon har gjort gör henne till en slampa. Och likadant till mig, för att jag har ***** ** rätt så många, så var det också slampigt. Även fast jag ångrar det något otroligt mycket, så kan jag inte göra något åt det. Eller hur, Daniel?
Och att du sedan säger att du vet förhållanden, är bara patetiskt. För du vet inte ett skit om det, gubben lilla. Och sedan tror att du är något för att du säger att du kan slå ner någon och att du ska slå ner mina vänner för något jag gjorde och säger att du kan om du vill slå ner mig, och lalala. Palla ta upp sånt.
Men anyway, och att du sedan, igår, skriver massa saker till mig att du inte vill prata med mig efter jag skrev lite skit och osv. Så skrev du själv att du blev sårad och att du inte ville prata med mig och sedan någon timma efter så skriver du massa jävla bullshit. Kollar genom mina mottagna filer, bilderna på min mobil när jag låg och osv, moget! Får ingen tjej ha lite privatliv eller? Och sedan, så skriver du massa skit igen. Du säger att du är SÅÅÅ mogen, varför fortsätter du att skriva till mig då? Va? Varför börjar du skriva om vad jag är och inte är och blabla. Så moget, verkligen, Daniel. Går du i dagis fortfarande eller? För det verkar fan som det.
Usch, jag hatar sånna som dig, jävla minikuk på 5 cm. Dessutom, kanske du borda raka dig. Du är hårig från topp till tå. Sorry, men sanningen svider, jag vet.
Nu, ska jag inte slösa min dyrbara tid på dig.

Nu


Om ni undrar vad ***** ** står för är det sugit av, 17 st.

Anonym person 2: 

       

Du tycker inte att det är omoget att skriva en lång historia där bara vissa delar är sanna? Du kanske bör ta lite ansvar över dig själv, börja tänka om innan du gör saker och ting så att inget händer dig, igen. Ger jag mig in i ett förhållande så ger jag max, ja. Men jag ändrar inte någon person. Jag säger/sa vad jag vill/ville, du ändrade på dig själv. Att du sedan säger att du utnyttjade mig är bara en lögn, det vet vi båda två. Du är bara så fruktansvärt sur/arg va du nu må vara, så du säger att du gjorde det. Attentionwhore = Uppmärksamhetshora, det är precis va du är, bara att du inte riktigt vet vad det betyder än. Att din vän Rebecca kallar mig för "player" för att jag har haft sex med två stycken jag inte varit tillsammans med, är bara sjukt, när hon själv har haft det med sju stycken bara på fyllan. Att du sugit av 17 st, tycker inte du är lite slampigt?! Hm. Om du istället tänker efter lite innan som sagt, då kanske du förstår lite bättre vad du håller på med. I ett förhållande är jag mogen, ja. Du är inte van att ha ett förhållande på så sätt som jag har, du har bara hållt på med snusk i dina förhållande, det har du själv sagt. I början sa du att du inte va värd mig, det stämmer. Jag är värd någon annan. Linn är mycket mer mognare än dig, och förstår vad hon håller på med. Hon gör inte saker utan att tänka efter som andra gör. När du ska börja lära dig det vet jag inte. Kvällen du sov, då jag tittade igenom din mobil, oj. Du har nakenbilder när du duschar t ex. Hm. På din dator så har du bara bilder på killar, halvnakna bilder på killar, och du hade pojkvän då. Det är bara respektlöst till 100%. Nu vill jag inte ha något med dig att göra. Försök med Linus så försöker jag vidare med Linn. Lycka till framöver och hoppas att det går bra i skolan. Tänk bara på det jag sagt.


Anonym svarare 3:

Tror du överskattar dig själv.. Fyfan va vidrig du är :(



Denna s.k. "Anonyma" personen ska vi inte nämna något om. Det är inte så man beter sig helt enkelt.
Det är egentligen fel att skriva ut detta, men jag gör det för att jag tycker att personen ska lära sig en läxa.

Kommentarer
Postat av: Linn

Allt ordnar sig :)<3 puss!

2009-09-21 @ 19:24:57
URL: http://linnlinderson.blogg.se/
Postat av: emma

omg vilken fittig text,, vafan har hon för problem?

2009-09-21 @ 21:13:54
URL: http://favoriite.blogg.se/
Postat av: the bitch, wtf. :)

HAHHAH! Du är inte så mogen du heller som skriver ut min gulliga text på din blogg, haha. Ohshit. Och jag behöver inte lära mig nåt av dig.

Du byter tjej typ, hela tiden. Du som sa att du ville leva med mig tills du dör, förlova dig med mig och lalalala. Och igår, sa du att jag hade sårat dig, hahahah. Ohshit.

Btw, månaden vi var tillsammans, var jag typ, otrogen hela tiden. Jag blev äcklad av dig så otroligt mycket att jag var tvungen att hålla på med en annan. :) puss gubben!



Emma; mitt problem har du inget med att göra. Och jag är fittig, vad ska du göra åt saken? :)

2009-09-21 @ 22:44:01
Postat av: Anonym

asså jag skriver det här anonymt inte för att jag inte vågar säga det eller stå för de för det gör jag. Men du säger i texten att hon e respektlös för att hon har bilder på killar osv jag måste bara säga att du e sjukt respektlös som tittar igenom hennes mobil när hon sover. Det finns ingen som helst jävla ursäkt för det. jag känner inte ens den här tjejen jag känner bara dig och om man ska beskriva dig så e det att du behandlar tjejer som skit du ligger med dem(inte för att jag vet vem som vill ligga med dig) och sen skaffar du en ny som du säger att du älskar efter en dag o så dumpar du henne osv osv

2009-09-21 @ 23:04:47
Postat av: emma

till "Johanna" ,, hah tyvär kan jag inte göra mkt åt saken , men du kan! börja inte bråka här för det är så sjukt omogen att säga ngt på datorn som du sedan inte vågar i verkligheten .. men det jag säger står jag för och kan säga det var som helst.. men lilla du,, du kommer råka så sjukt illa ut på detta sättet för en fittig text kan bara en fittig tjej skriva .. och det är precis vad du är jäävla tönt!

2009-09-22 @ 21:19:35
URL: http://favoriite.blogg.se/
Postat av: jjohanna

HAHHA, emma;

HAHAHHAHAHA, OMG. Du känner inte mig, gumman lilla ;)

DU kan tyvärr inte veta om jag vågar säga det irl or not, så fuck you. Duvet, jag är en bitch, om folk bitchar mig så bitchar jag tillbaka, vart jag än är. Så du och ditt skitsnack kan ba gitta, right?

OCH HAHHA, omg. Du säger att jag är omogen som skriver här och osv, vad gör inte du då? ;) ägd.

2009-09-22 @ 22:32:51
Postat av: emma

hah fan va omogen du är .. asså snälla sluta lek,, för det är vekligen inte coolt .. du är bara så jävla ful och äcklig så du har inte ett piss att försvara dig med.. visst vi kan ses på plattan om du vill

2009-09-24 @ 17:24:42
Postat av: -

allltså heeeeerrrreguud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! var du tvungen att skriva ut det????? hon har sugit av 17 st? okej, undra hur många du legat med då? 30 ungefär? verkar lite så, så ofta som du byter tjej och vad folk skriver om dig. hahah patetiskt att du säger älskar dig till en människa så fort och sen bara slänger iväg henne och byter precis som om personen bara vore skit. tycker verkligen att du är riktigt omogen och tycker synd om dina framtida tjejer, som nog kommer vara rätt många. snälla väx bara upp, bli lite mera mogen. ingen 92a jag känner är som du, jag är själv 92a och skulle ALDRIG kunna bete mig som du gör. man lär känna en människa först innan man har sex, annars förstörs hela förhållandet, och du som bara uttnyttjar människor för att knulla. är det inte bättre att bara ta "horor" som också bara vill knulkla och inte ha pojkvän, istället för tjejer som vill ha pojkvän, du sårar ju bara dem i slutändan, fattar inte du det??? så snälla om du nånsin vill ha en tjej som du verkligen blir kär i och älskar på riktigt så lär känna personen först innan du knullar på dem, det är så respektlöst så det är sjukt. jag kanskle är lite gammaldags av mig, men jag ty-+c-ker verkligen det är äckligt att ha haft sex med så många människor i din och även min ålder. du är så himla patetisk. speciellt eftersom du redan skaffat en ny tjej, HAHAHAHA. stackars henne, borde förfan förvarna henne. men tänker inte vara så patetiskt att jag lägger mig i erat "förhållande" där ni älskar varandra såååå djupt. hon får komma på själv vilken idiot du är :)

2009-09-24 @ 20:02:23
Postat av: Kalle

Okej, jag har suttit här i säkert 10 minuter å försökt finna orden för att beskriva det jag tänker på just nu men fuckk it vi kör bara.

Daniel är största tönten som finns, på denna planet kan man nog säga. Hans blogg är patetisk, jag läser den enbart för att skratta. Daniels ex denna retard brud som skriver massa bajs om hur hon är bättre än daniel. visst håller med. men går man ut med en tönt som daniel är man max 13 år och har 3 liter smink i ansiktet å 2 sockar i bh:n.



Nu vidare till alla som nästan försvarar daniel är och är till och med villiga att ta hand om detta problem nere på plattan, jävligt nice där. skämmer inte ute er minsta lilla? eller?

hahahahha jävla fukin gays ni är, alla! :)



antar de e bäst jag är anonym? vill ju inte tvingas möta nån av dessa thugs nere på plattan hahahahahah

2009-09-28 @ 02:08:52
Postat av: Anonym

kalle .. tönt

2009-09-28 @ 14:42:35
Postat av: emma

jävla tönt

2009-09-28 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0