Go datorsalen!

Nu sitter man i den här vanliga gamla datorsalen i skolan, har Arbetsbiljö och jag orkar inte jobba, skriver här istället :) Fick reda på att vi ska ha massa läxor tills nästa vecka i det, usch. Man ska typ in på deras hemsida och sen svara på frågar, nej, det är inte något jag vill göra men det är ett måste! Efter skolan ska jag träffa Julia :D Jippe! Vi ska ta en massa bilder och ha roligt, orkar inte träffa någon annan i stan tror jag så det blir nog bara hon, även om jag kommer se alla andra oxå -.-' Becca sitter bredvid mig och pluggar för fullt, lite ovanligt men ah, haha. Hon är älskad än då :D <3
Tog med mig kameran till skolan, jag brukar aldrig använda den men det ska bli roligt idag. See you later aligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0