Lalala

Tisdag! Andra dagen på denna veckan avklarad! Inget prat om i helgen, fotbollscup med skolan. Idag blev det fotbollscup i Sumpan, torks med typ ah. 0-0 och 1-1 tyckte Dono att vi skulle säga så det blev så :D
Jag saknar min Johanna Helèna Legnelius så mycket att jag vet inte vad. Har inte sett henne på över en vecka och jag vill se den jag älskar så fruktansvärt mycket hela tiden. Det går inte att vara utan henne, aldrig. Hon är som Otto, när man väl är med den personen, då vill man aldrig lämna den och gör man det vill man bara spola tillbaka tiden. På onsdag i alla fall så ska jag träffa henne, gissa om jag är glad eller inte? :) Jag kommer inte in på kursstödet i våran skola på min dator, och jag MÅSTE komma in där för att göra. Aja, ska dra nu. Ha det bra! Jag älskar dig Johanna! <3

 
Du hjärta mig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0