Olyklig kärlek.

Nu sitter man i denna knipa åter igen. Alltid samma sak. Man försökar få kontakt i en person som bara nonchalerar en, jag antar att ni vet hur det känns? Man lovar en sak, sedan gör man en annan. Det gillar jag inte alls. Man ska hålla det man lovar. Folk har så mycket lögner på hjärtat så man undrar när sanningen kommer fram. Har du en gång ljugit, kommer du alltid att göra det, och när sanningen kommer fram så kommer även alla andra lögner bli sanna till slut. I längden är det jobbigt när samma person ljuger gång på gång. Det tar aldrig slut. Man vill bara träffa personen och bara prata vett med den. Jag hoppas jag träffar dig igen, men jag tror inte det, och om vi gör det så kommer du nonchalera mig fortfarande...

Kommentarer
Postat av: Johanna

hatar kärlek!

2009-09-30 @ 10:33:20
URL: http://spesiell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0