Ont om tid?

Tiden går och går och ah..
Jag försöker göra allt jag kan för att du ska må bra, och jag hoppas du försöker göra detsamma. Jag vill inte bråka mer, jag vill verkligen inte det, får någon dag så kommer det spricka om det håller på såhär.. Du vet att jag vill ha dig, du vet att jag inte vill lämna dig. Jag har sms sparade från dig som jag läser om och om igen och försöker få in att du menar det du skriver, även om du inte har sagt allt när vi varit med varandra, men du har ändå skrivit det. Det som skulle vara mest trovärdigt va om du skulle säga det när vi ses, så att du t ex ser hur den andra personen reagerar.

 <3

Jag vet hur du fungerar, men jag tror inte du riktigt vet hur jag fungerar, inte på samma sätt. Båda vill vårat bästa, i alla fall jag, jag hoppas dock att du vill detsamma. Vi har pratat ganska mycket om vårat förhållande, både bra och dåliga saker, men huvudsaken för mig i ett förhållande är att man har ett tryggt förhållande, där man kan lita på varandra, umgås med varandra, vara snäll & ärlig, och du vet vad man mer kan göra..
Men det sista jag vill att du ska veta, det är att jag aldrig kommer lämna dig.
Jag vet inte vad du gör och inte gör, men jag vet att jag älskar dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0