Sova snart.

Dagen igår va stressig, mycket att göra och komma i tid till festen och skit. Kvällen blev väl godkänd, kunde varit ganska mycket bättre. Bilder kommer upp, kanske blir tjatigt med bilder, menmen. Min blogg :)


Konstig bild :P Men i alla fall.
Evert, jag, Linn, någon, Alexander, någon, någon, någon :)


Evert och Matte.


Lilla jättesöta Karre :D


Cp David (a)



Någon, Sebbe, 4 st jag inte vet, Celina :D <3


Jag har flera bilder men dom kanske kommer upp någon gång om jag har ont om bilder, men jag hoppas att ni andra hade en bra kväll igår :)
Idag va det ganska lugnt faktiskt. Ska träffa Celina imorrn, vi får se vad vi ska göra bara. Nu blir det nog sängen, natti natt.

Kommentarer
Postat av: gustav seffer

haha crille älskling så söt!!!!!!!!!!!!111111'´´

2009-10-01 @ 13:05:54
URL: http://gunbrittseffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

1.Jbb (Joel)

2. Sebbe

3. Kbb

är sjukt söta

2009-11-14 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0