Stan idag.

Kvällen igår va väl helt ok. Träffade 2 st från skolan som oxå va där, lite roligt att man började prata med en av dom i alla fall. Va där med Ludde, Linn, Hanna, Perham, Shrek, Alex och typ ett x antal till. Det blir rätt så varmt där inne så vi stog mesta dels utomhus. Men nu ska vi inte kommentera gårdagen mer..
Idag när jag vaknade fick jag ett sms fran Niklas som skrev att han va i Sthlm idag på dop med sin tjej, han bor i vanliga fall i Göteborg, så jag hoppas att jag kan träffa honom idag nu när man har chansen. Han skulle förmodligen in till stan igen med sin tjej Sofie lite senare. Men nu måstejag äta frukost och skit, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0