Trött och suck.

Fredagen va ganska lugn på dagen, va i köket och jag va souschef, skulle ha koll på alla bongar (beställningar) som kom, lite krångligt eftersom det va första gången men det blev lite bättre senare när man vant sig.
Kvällen blev det XXL skumparty med några vänner, träffade tyvärr lite konstigt folk där men ah, det är en annan sak. Igår (lördagen) va jag hos min tjej, hände en tråkig sak där borta tyvärr, men det fixar jag när jag åker dit nästa gång, måste hålla saker man lovat :)
Är redan trött, får se vad jag ska göra imorrn om det blir att åka in till stan eller vara hemma. Tror att det blir stan och träffa lite konstigt folk. Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för konstigt folk du träffade?

2009-10-14 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0