UPDATE TIME!

UPDATE TIME!
Nu blir det lite uppdatering, har inte skrivit sedan jag vet inte när. Massor har hänt sedan dess, roliga skolan har ju t ex börjat! :D
Ikväll fyller en god vän år så det blir middag och sedan blir det bowling time ;O Det va inte igår kan man ju säga. Har lärt känna massor m nya människor under den senaste tiden, gjort massa skoj. Hoppas ni oxå haft det och gjort roliga saker ;)



Jag och älsklingen för typ en vecka sen :) Där har ni världens finaste tjej och det går fan inte att neka till. Omtänksam, så sjukt söt, glad och trevlig och allt som bara finns. Tack att du finns gumman och du vet att jag älskar dig :) <3


Kommentarer
Postat av: Ludvig

Jo jag nekar, hon slår folk!! Det är lågt och riktig omoget..

2009-09-03 @ 08:09:19
URL: http://ludvigsund.blogg.se/
Postat av: Anonym

fjortis

2009-09-03 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0